Skip to content
Praktijk Kirsten Oosterhoff
  • Home
  • Voor Kinderen
    • HB Begeleiding
  • Voor Ouders
  • Voor Volwassenen
  • IEMT
    • IEMT
      • IEMT en Hoogbegaafdheid
    • Trauma
      • Trauma
      • Schooltrauma bij hoogbegaafde kinderen
  • Blogs
    • Buitensluiting
    • Help! Red mijn vakantie!
    • Waarom Kinderen Niet Kunnen Luisteren als Ze Emotioneel Zijn: Het Samenspel tussen Emoties en Rationeel Denken
    • De Beperkingen van de Thermometermethode bij Getraumatiseerde Kinderen
    • Het Belang van Een-op-Een Connectie: Een Vriendelijke Start van het Schooljaar voor Terughoudende Leerlingen
    • “Navigeren tussen Neurobiologie en Trauma: Begrijpen waarom Mensen Zijn zoals Ze Zijn”
  • Agenda
    • MDO Hoe? Zo!
    • Workshop sjaalvilten voor ouders van begaafde kinderen
  • Contact
    • Tarieven
    • Contactgegevens
  • Home
  • Voor Kinderen
    • HB Begeleiding
  • Voor Ouders
  • Voor Volwassenen
  • IEMT
    • IEMT
      • IEMT en Hoogbegaafdheid
    • Trauma
      • Trauma
      • Schooltrauma bij hoogbegaafde kinderen
  • Blogs
    • Buitensluiting
    • Help! Red mijn vakantie!
    • Waarom Kinderen Niet Kunnen Luisteren als Ze Emotioneel Zijn: Het Samenspel tussen Emoties en Rationeel Denken
    • De Beperkingen van de Thermometermethode bij Getraumatiseerde Kinderen
    • Het Belang van Een-op-Een Connectie: Een Vriendelijke Start van het Schooljaar voor Terughoudende Leerlingen
    • “Navigeren tussen Neurobiologie en Trauma: Begrijpen waarom Mensen Zijn zoals Ze Zijn”
  • Agenda
    • MDO Hoe? Zo!
    • Workshop sjaalvilten voor ouders van begaafde kinderen
  • Contact
    • Tarieven
    • Contactgegevens

Voor Volwassenen

  • Home
  • Voor Kinderen
    • HB Begeleiding
  • Voor Ouders
  • Voor Volwassenen
  • IEMT
    • IEMT
      • IEMT en Hoogbegaafdheid
    • Trauma
      • Trauma
      • Schooltrauma bij hoogbegaafde kinderen
  • Blogs
    • Buitensluiting
    • Help! Red mijn vakantie!
    • Waarom Kinderen Niet Kunnen Luisteren als Ze Emotioneel Zijn: Het Samenspel tussen Emoties en Rationeel Denken
    • De Beperkingen van de Thermometermethode bij Getraumatiseerde Kinderen
    • Het Belang van Een-op-Een Connectie: Een Vriendelijke Start van het Schooljaar voor Terughoudende Leerlingen
    • “Navigeren tussen Neurobiologie en Trauma: Begrijpen waarom Mensen Zijn zoals Ze Zijn”
  • Agenda
    • MDO Hoe? Zo!
    • Workshop sjaalvilten voor ouders van begaafde kinderen
  • Contact
    • Tarieven
    • Contactgegevens